Під заправленням кондиціонерів розуміється закачування холодоагента в систему. В сучасних кондиціонерах зазвичай використовується фреон. Достатня кількість холодоагенту - гарантія стабільного кондиціонування, тому заправлення кондиціонера повинна відбуватися вчасно. Як визначити, коли кондиціонеру потрібне заправлення? Є кілька стандартних ситуацій, коли може знадобитися заправлення побутових кондиціонерів фреоном.
Коли необхідне заправлення:
- Первинне заправлення кондиціонера.
- Демонтаж і перенесення кондиціонера.
- Розгерметизація системи. Нестача або витік фреону.
- Довжина міжблочної магістралі більше стандартної.
Останнє - коли довжина міжблочної магістралі більше стандартної - це фактор ризику, що провокує ситуацію, коли існуючої кількості холодоагенту буде недостатньо, щоб зробити оборот в системі з потрібною швидкістю. Однак потреба в дозаправлення може виникнути і в разі, якщо кондиціонер нікуди не переносили, а довжина магістралі відповідає стандартам. Як, взагалі, зрозуміти, що системі «Не дістає» фреону? Є кілька ознак.
4 ознаки, що кондиціонеру потрібне заправлення:
- Кондиціонер перестав охолоджувати.
- Кондиціонер недостатньо охолоджує.
- Іній на вентильних елементах.
- Наявність маслянистих підтікань (зазвичай з'являються в місцях витоку холодоагенту).
Уточнимо, що вентильні елементи слід оглядати при включеному кондиціонері. Також уточнимо, що експлуатований в режимі «зима / літо» кондиціонер втрачає max 8% обсягу холодоагенту в рік. Лід та іній - ознаки того, що втрати більше. Так само як і маслянисті плями, які прямо вказують на місце витоків. Тому спочатку потрібно відновити герметичність, а потім закачувати відсутню порцію фреону. Фірмою «Абсолют-Автоматик» виконується ремонт і заправка кондиціонерів всіх моделей.
Що слід врахувати до початку заправки?
Якщо ви вирішили впоратися з дозаправкою самостійно, то вам слід врахувати кілька нюансів. По-перше, пам'ятайте, що для кожного кондиціонера потрібен свій тип холодоагенту. Якщо залити «не той фреон» - кондиціонер зламається. Знайти необхідний тип фреону можливо в інструкції або на сайті заводу-виробника.
Другий нюанс - нормативи по тиску. Це потрібно, якщо ви маєте намір при заправці орієнтуватися на досягнення потрібних показників тиску в системі.
Третій нюанс - до заправлення зважити балон з холодоагентом. Тоді можна буде орієнтуватися під час дозаправки «по масі». Так, вага балона зменшиться на вагу фреону, «перекачаного» в систему.
І, нарешті, потрібно «осушити» кондиціонер перед заправкою за допомогою продувки. Для цього підходить фреон в зовнішньому блоці. Потім потрібно видалити повітря за допомогою вакуумування.
І ось тепер можна зайнятися заправкою. Або ж довірити професіоналам. Кваліфікована заправка кондиціонерів в Києві - перевага компанії «Абсолют-Автоматик», яка вже багато років працює на цьому ринку. Пропонується заправка спліт-систем, заправка віконних кондиціонерів, ремонт побутових і промислових кондиціонуючих систем.